Wuu I love pink ♥

Pindah :'(

Hello  :) 

Harinii nii akuu sedih gilee , Baru dapat tawuu yang bulan 6 ni kenee pindah Damansara Aliff :( 

Acanee ni ? Then cikguu kate tk lame lagi krk3 akn dibubarkan . Ya Allah berat dugaan yang kau bagii kat hambamu inii ! Aku tanak pindah walaupunn aku ckp kat diorg yg aku teringin nk masuk sch baruu -,-
Bulan 5 nii last aku hangout ngan diorg .. But maybe tk kot sbb Birthday aku nk sambut dgn diorg ! All our memories together and I will never erase that moment in my life ^^ Time birthday Teacher Anneza kitee maen celit-2 kek , time sambut birthday aku .. Time kitee keluar lepak same-2 :< Akuu nangis ingat semuaa tu balik tau .. Tkpe form4 nnti aku pindah balik SMKBBU ^^ , korg tunggu lagi 2 tahun tauu x_x 
Lalalalalala~ then minggu depan ade Ujian Formatiffff ! OMaiGod , dahlha tk studyy pape lagii .. Hope i did well in this exam (Y) . Dia , okay siapa dia ? Okay tuu tkperlu tawuu and now nothing happen between me and 'dia' *_* Haaa~ and one thing do follow me on twitter and i'll follow you back ! Nur Syaheera




Okay lha , gotta go .. Pray me well in exam
Last word : Me love you KBye =:*

0 comments:

Post a Comment